Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 listopada 2014

Momenty przyłapane...Październik 2014

Za nami przepiękny miesiąc...W większości bardzo ciepły i przede wszystkich kolorowy. 
Klasyczna Polska Złota Jesień... 
Oto subiektywny, instagramowy przegląd października:)

 LOVABLE DRESS Four'eMki
 HUMBLE DRESS Four'eMki
 sweter sh, sukienka Kotm, trampku New Balance, szalik Zara
 sukienka Mini Rodini + Mały Powstaniec z plasteliny:)
 sukienka Troizenfants, trampki Zara
 Kurtka Talc, spodnie Talc, szalik mamy


 prezenty od Dziadków z podróży
 kurtka Burberry, spódnica Mini Rodini, szalik PompDeLux, plecak Skip Hop
 bluzka Zara, spódnica Mini Rodini, kapcie Slippers
 kurtka Talc, bluzka Mini Rodini, spódnica Christina Rohde
 ponczo Zara, szalik Zara, FLOWER BLOUSE Four'eMki, spodnie Indikidual

 sukienki Zara i Mini Rodini, legginsy Next i Zara



 sukienka Mini Rodini



 sukienka H&M
 MYSTIC DRESS Four'eMki
 bluzka Zara, spódnica Miszkomaszko

 HARMONY DRESS Four'eMki
 kurtka Burberry, sukienka Bobo Choses, szalik Reserved
 płaszcz Stella Mccartney, kalosze Hunter, torba Noe&Zoe

 SPARKLE DRESS Four'eMki
 kurtka H&M, szalik Reserved, czapka Louise Misha

 kurtka Mini Rodini, spódnica Pepco, rękawiczki Gap, czapka Lidl


4 komentarze:

  1. A co ja tu widzę! Plecaczek ze skip hopa, taki sam jak my mamy :) Co sądzisz? Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Sprawdzają się w 100% a moje dzieci je uwielbiają :) Masz jeszcze jakieś ich produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne... ten juz ma kilka latek i nadal "działa"...

      Usuń
    2. no właśnie. Są bardzo wytrzymałe :) A macie bidon albo kosz na zabawki? Moje dziecko zaczęło samo sprzątać :D Cud nad Wisłą :D

      Usuń
  2. Też mamy taki plecaczek! Jak tylko je kiedyś zobaczyłam, od razu chciałam córci kupić - no i stanęło na pszczółce, choć w grę wchodziła jeszcze biedronka i zebra :) U nas plecaczek też sprawdza się bez zarzutu, wszystko mieści się bez problemu. Widziałam już gdzieś zimową kolekcję SkipHopa, coś czuję, że dołączy do nas pingwinek albo miś!

    OdpowiedzUsuń