Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lutego 2013

Czeski film...






Uff... wrócilismy cali, zdrowi i bardzo szczęśliwi...Od lat na nartki jeździmy do Czech.. Stała ekipa, domek na stoku:) i dodatkowo w tym roku pojawił się wyciąg krzesełkowy. Czego chcieć więcej?? Wyjazd udany pod każdym względem - katary, które nękały M'ki przed wyjazdem, cudownie odeszły; śniegu cała masa, lekki mróz i co najważniejsze (!!!) wszyscy jesteśmy narciarzami. W tym roku dołączyła do nas nasza Melanka (4lata i 1,5 miesiąca). Trzy dni oswajała sie ze sprzętem, po czym po kilku uwagach mojego kuzyna - instruktora wciągnęła się z nami na dorosłą górę i zjechała, fachowo kręcąc i płużąc. W naszym slangu - "pizza" i "frytki":) (chodzi o ułożenie nart). Jest szczęśliwa, dumna i taka "dorosła":) Fotki, to klasyczny miszmasz - trochę stylówy i życia codziennego:). Witajcie po przerwie!!





























4 komentarze:

  1. Super! Fajnie jak cala rodzina jedzi - wspolna pasja bardzo laczy. No i nie ma problemu, co zrobic z najmlodsza latorosla ;o) U nas tez!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Domek na stoku to jest to! My mamy czeską traumę, od kilku lat wybieramy Włochy... ale teraz przymusowo pauzujemy :( Z zazdrością oglądałam Wasze zdjęcia. Tej zimy mieliśmy uczyć Lenkę, niestety chyba organizacyjnie nie damy rady. Szkoda, bo widok takiego malucha w kasku na stoku zawsze mnie rozczulał, a kiedy pomyślę, że niedługo będą śmigać moje... Ech! :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejsze jest to,ze wszyscy jezdzicie,lubicie to i jest cos co robicie wspolnie.To najwazniejsze!Ja jednak nadal mysle,ze majac w zimie do wyboru wakacje na nartach czy te w cieplym kraju,wybralabym te drugie.Do takiego wniosku doszlam wczoraj.Po szalenstwach na sankach (fajnie jest pobiegac troche po sniegu),usiedlismy cos zjesc,wypic przy kominku i wtedy czlowieka tak morzy ze nie chce mu sie robic nic wiecej.
    Od razu dodaje ze w gorach na sportowo bylam kilka razy,a mimo wszystko slonce,piasek mi dajcie!;)
    Starsza coreczka swietnie wyglada w tej tunice.W sklepie nie zrobila na mnie takiego wrazenia ,a na niej wyglada super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie mi się ogląda te zdjęcia - wszystko takie znajome :)) cudne te fotki, wiem, że ciągle się powtarzam, ale instagram niezmiennie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń