Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 sierpnia 2013

City

Bardzo lubię włóczyć się po dużych miastach. Po Paryżu od razu wylądowałam z dziećmi na "łonie natury" i troszkę zatęskniłam za betonowym widokiem:) Tata M. zupełnie nie rozumie i nie podziela tej mojej tęsknoty...ale dzielnie przemierzał upalne ulice stolicy... Do naszej gromadki dołączyła też moja młodsza siostra oraz moi rodzice, którzy akurat wpadli do córeczek na weekend:)... Zdjęcia, to tak naprawdę "backstage" mini sesji AW2013...ale o tym w następnym poście...:) 













Marcela
top sh
spódnica Mini Rodini
sandały Zara

Melania
spodium Troizenfants
sandały Zara 




AW2013 coming soon...:)





Zapraszam do BUTIKU


Nasza prywatna wyprzedaż TU

2 komentarze:

  1. To spodnium jest boskie. nie zdążyłam kupić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jest świetne... milutkie i takie nonszalanckie:) Do Melanki pasuje idealnie...

      Usuń