Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 września 2013

Łyk Natury...

To chyba ostatnie tak ciepłe dni.... Niestety... Planów na weekend szczególnych nie było, dlatego M'kom urodziny koleżanki w plenerze spadły po prostu z nieba!! Mogły wyszaleć się na świeżym powietrzu - Marcela z przyjaciółmi, a Melanka... ze zwierzakami:) 

Czy Was też tak przygnębia fakt, ze w pogodzie będzie coraz gorzej? Kiedyś nie zwracałam na to zbyt dużej uwagi, a teraz? Chyba się starzeje:) i to przemijanie, powtarzalność tak na mnie dziwacznie działa... Od zawsze interesowałam się modą, chłonęłam "nowe" trendy całymi garściami, a teraz?? przeglądam ukochane magazyny i co widzę?? Wciąż to samo:) Nie ma się jednak czemu dziwić, wszystko już kiedyś było i wymyślić coś w 100% innowacyjnego jest po prostu bardzo trudne!! Dla ludzi Młodych to novum, więc tego trzeba się trzymać:) 

p.s. zabrzmiało, jakbym była Staruszką, hehe... dla Ludzików 1-10 lat, pewnie nią jestem:)



















Marcelka:
jedwabna bluzka Monamici
legginsy tutu ByBee

Melanka:
bluzka łączka z transparentnymi rękawami Four'eMki
szorty alladyny Four'eMki
ukochane tramki Chipie



Nasz butik na SHOWROOM KIDS


nasza prywatna, jesienna wyprzedaż TU

10 komentarzy:

  1. My też kochamy nasze Chipie ;)Wasze to chyba non stop eksploatowane ?? ale w takim spranym odcieniu wyglądają jeszcze lepiej !!! cudne migaweczki ! widzę,ze Melania też upodobała sobie konną jazdę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chipie eksploatowane są rzeczywiście non stop:) Przeprowadziłam z nią ostatnio "poważną" rozmowę, ze musi zacząć się z nimi żegnać, bedzie coraz zimniej i nie będzie mogła ich już nosić... Nie dociera... Cała masa butów w szafie, a ona od 3 miesięcy używa tylko Chipie i sandałki Zara... Musze chyba zaopatrzyc sie w nastepne rozmiary:)

      Usuń
    2. U nas to samo. Zaleta butow Chipie jest to, ze latwo sie je zaklada i kazde dziecko sobie z nimi poradzi. Wygodne tez sa. Sara nosila przez cale wakacje jedne i te same sandaly - choc tez szafe pelna miala... ;o)

      Usuń
  2. Tyle osób ma trampki chipie musimy na przyszły rok dla Tosi poszukać koniecznie:-) Pięknie zdjęcia, ja właśnie z moja dziewczynką na koniki się niedługo wybieram, jej psiapsiółka chodzi i jeszcze dostała spodenki na konika...więc mnie teraz męczy:-) Wasza bluzeczka z rękawkami cudna..koniecznie muszę coś z nowej kolekcji u Was kupić, ale czekam na kaskę:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te trampy są rzeczywiscie niesamowite... wygodne, pachnące i oddychające... Piorę je w pralce i nosi je praktycznie non stop:) Ekonomiczna dziewczyna:)... a na zakupy do nas oczywiście serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  3. Tutu z leginsami mnie zachwyca, genialne jest:) czy mnie się wydaje czy ono jest z tyłu przedłużane?? a na chipie czekamy niecierpliwie, dla mnie i dla Kai, jutro podobno będą, chłodno już więc chyba będą służyć jako kapcie przedszkolne:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest przedłuzane... kupujac te legginsy miałam naprawde mieszane uczucia. Ciuszek okazał sie przesłodki, a Marcelka ywierdzi, ze sa bardzo wygodne:)

      Usuń
  4. chyba Cię rozumiem. mam 35 lat i to przemijanie tez zaczyna mi coraz bardziej doskwierać. Chyba mam deprechę powakacyjną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wcale maluchom nie dziwię, bo ja też nie zdjęłabym ich z nóg, są superwygodne. Moja córka całe lato używała ich na przemian z trampkami Zary, zresztą bardzo podobnymi :))), a teraz używamy je jako kapcie przedszkolne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dajcie spokój z tą melancholią, jeszcze lato jest i to piękne! :) A ja zaraz coś upoluję na allegro, bo akurat nasze rozmiary są :)

    OdpowiedzUsuń